Nė viena organizacija nėra apsaugota nuo iššūkių, nelaimių ar nesusipratimų, kurie per kelias akimirkas gali sugriauti metų metus trukusią pažangą.
Kaip organizacija ar įmonė, vieną dieną galite būti sėkmingi ir gerbiami, o kitą dieną galite atsidurti dėmesio centre dėl visų netinkamų priežasčių. Klaidos, nesusipratimai, nelaimingi atsitikimai, stichinės nelaimės ar katastrofos gali ištikti bet kuriuo metu ir sugadinti reputaciją, kurią sunkiai dirbote per daugelį metų.
Užklausos ir komentarai pradeda vienas kitą neutralizuoti. Be to, kiekvienas jūsų pasakytas žodis – arba nutylėtas, arba laiku nepasakytas – gali turėti didelės įtakos audros eigai ir baigčiai, jos poveikiui įmonės ar organizacijos įvaizdžiui, reputacijai ir būsimiems veiklos rezultatams. Jūsų partneriai, teisininkai, ekspertai, įvairūs vieši asmenys – visi, regis, geriau už jus žino, kas vyksta ir ką reikėtų daryti, tačiau joks sprendimas neatrodo teisingas.
Ar žinote, ką pirmiausia darytumėte, kaip tai darytumėte ir su kuo kalbėtumėte, jei staiga iš giedro dangaus kiltų perkūnija?
