Krizių komunikacijos mokymai

Kaip bendrauti krizės metu?

Nė viena organizacija nėra apsaugota nuo iššūkių, nelaimių ar nesusipratimų, kurie per kelias akimirkas gali sugriauti metų metus trukusią pažangą.

Kaip organizacija ar įmonė, vieną dieną galite būti sėkmingi ir gerbiami, o kitą dieną galite atsidurti dėmesio centre dėl visų netinkamų priežasčių. Klaidos, nesusipratimai, nelaimingi atsitikimai, stichinės nelaimės ar katastrofos gali ištikti bet kuriuo metu ir sugadinti reputaciją, kurią sunkiai dirbote per daugelį metų.

Užklausos ir komentarai pradeda vienas kitą neutralizuoti. Be to, kiekvienas jūsų pasakytas žodis – arba nutylėtas, arba laiku nepasakytas – gali turėti didelės įtakos audros eigai ir baigčiai, jos poveikiui įmonės ar organizacijos įvaizdžiui, reputacijai ir būsimiems veiklos rezultatams. Jūsų partneriai, teisininkai, ekspertai, įvairūs vieši asmenys – visi, regis, geriau už jus žino, kas vyksta ir ką reikėtų daryti, tačiau joks sprendimas neatrodo teisingas.

Ar žinote, ką pirmiausia darytumėte, kaip tai darytumėte ir su kuo kalbėtumėte, jei staiga iš giedro dangaus kiltų perkūnija?

Krizių komunikacijos mokymai

 

Šie mokymai skirti tam, kaip krizės metu bendrauti su žiniasklaida, įmonės ar organizacijos darbuotojais ir klientais, įstaigomis, visuomene ir kitomis tikslinėmis grupėmis. Mokymuose naudojamas modeliavimo metodas: unikalus scenarijus naudojamas imituoti neeilinę situaciją, o dalyviai aptaria situaciją ir priima sprendimus – ką jie darytų šios krizės atveju?

Po šių mokymų jūs:

  • Žinosite savo ir savo organizacijos komandos stipriąsias ir silpnąsias puses susidūrus su potencialiomis krizėmis
  • Gebėsite planuoti krizių valdymo ir komunikacijos veiksmus bei priemones sudėtingomis sąlygomis
  • Suprasite viešųjų ir žiniasklaidos ryšių principus krizės metu
  • Gebėsite numatyti būtinas priemones, skirtas padidinti organizacijos atsparumą potencialioms krizėms
  • Gebėsite išlikti ramūs, susikaupę ir susikaupę sudėtingomis sąlygomis

Pratybų programa pritaikoma individualiai, parenkant situacijas, su kuriomis dalyvaujanti organizacija galėtų susidurti realiame gyvenime.

Simuliacijos metu moderatoriai veda kelią. Jie supažindina krizių valdymo komandą, kurią sudaro dalyviai, su hipotetine ekstremalia situacija per renginių seriją. Moderatoriai pateikia krizių valdymo komandai įvairią informaciją ir žinutes apie krizę, sukurdami tikros komunikacijos krizės įspūdį. Pagrindinis dalyvių tikslas – efektyviai valdyti krizę.

Norėdami tai pasiekti, dalyviai atlieka individualias ir grupines užduotis, tokias kaip krizės komunikacijos plano rengimas, krizės valdymo priemonių ir veiksmų planavimas, komentarų teikimas žiniasklaidai ir mokymasis, kaip vykdyti nuoseklią krizės komunikaciją, organizacijos pozicijos pristatymas socialiniuose tinkluose ir kt.

Krizės valdymo komandos veiksmai ir sprendimai aptariami žvelgiant į simuliuojamą situaciją iš skirtingų perspektyvų, aptariant įvairius galimus sprendimus ir suteikiant dalyviams individualios patirties krizių valdymo ir komunikacijos srityse.

Mokymai – tai galimybė išbandyti įmonės krizių valdymo procesų efektyvumą. Tai padeda numatyti procedūras, kurių organizacija turėtų imtis, kad suvaldytų žalą, padarytą jos reputacijai, prekės ženklo vertei, organizacijos veiklos rezultatams ir verslui. Pratybose aptariama komunikacijos strategija, kuri galėtų būti naudojama krizės metu, įskaitant informaciją, pranešimus ir pristatymus, kuriuos reikia perduoti visuomenei ir žiniasklaidai.

Mokymai gali suteikti organizacijai gaires, kaip tobulinti krizių komunikacijos procesą. Mokymų metu įgyta patirtis suteikia pagrindą įmonės krizių komunikacijos planui parengti arba peržiūrėti, taip pat įvertinti ir planuoti kitas priemones, skirtas užkirsti kelią galimiems incidentams ir krizėms.

Lektoriai

Balys
Narbutas

Viešojo kalbėjimo treneris, lektorius, agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ mokymų vadovas ir komunikacijos konsultantas. Viešosios komunikacijos srityje dirba nuo 2002 m. Dirbęs žurnalistu, o vėliau – vienos iš parlamentinių frakcijų spaudos atstovu, Balys prie agentūros komandos prisijungė 2007 m., kur įsitraukė į mokymų ir konsultavimo veiklą.

Jis yra daugelio sudėtingų tobulinimo programų autorius ir įgyvendintojas, komunikacijos ir viešojo kalbėjimo ekspertas, reguliariai veda mokymus ir teikia konsultacijas įvairių organizacijų darbuotojams, įmonių vadovams ir visuomenės lyderiams.