- Gebėsite efektyviai atstovauti savo organizacijai žodžiu teikdami informaciją žiniasklaidos priemonių atstovams, kalbėti aiškiai, tiksliai, vaizdžiai ir įtikinamai, dalyvauti spaudos konferencijose ir duoti interviu televizijai, radijui ar rašytinei žiniasklaidai
- Galėsite deramai pasiruošti laukiančiam pokalbiui su žurnalistais ir suteikti jiems reikiamą informaciją
- Išmoksite valdyti kylantį stresą, išlikti ramūs, tikslūs bei dalykiški pokalbio metu, atsakyti į žiniasklaidos klausimus ir išsamiai informuoti visuomenę apie savo įmonės ar organizacijos veiklą
- Išmanysite svarbiausius žiniasklaidos priemonių darbo principus ir informacijos atrankos kriterijus
- Būsite įsisavinę elgesio prieš filmavimo kamerą specifiką, suprasite, kuo skiriasi interviu straipsniui nuo interviu televizijai
Bendravimo su žiniasklaida mokymuose taikomas simuliacijos metodas: imituojami mokymų dalyvių pokalbiai, interviu su žiniasklaidos atstovais. Dalyvių pasirodymas filmuojamas, vėliau – peržiūrimas ir analizuojamas, teikiamos bendravimo rekomendacijos, sudarant galimybę dalyvių patirtį įtvirtinti tikrovei artimomis sąlygomis.
Pratybų užduotys – pokalbių ir interviu su dalyviais temos, žurnalistų klausimai, – yra unikalios. Jos rengiamos atsižvelgiant į kliento ir dalyvių veiklos aktualijas ir specifiką. Visa seminaro metu nufilmuota medžiaga naudojama tik ugdymo tikslais; iš karto po mokymų įrašai ištrinami. Dalyviams pateikiami konkretūs patarimai ir rekomendacijos,
Rengiame mokymus dalyvių grupėms. Taip pat teikiame tikslines individualias konsultacijas klientams, kuriems reikia pasiruošti konkrečiam laukiančiam interviu, spaudos konferencijai ar dalyvavimui laidoje. Konsultacinių pratybų metu imituojamas laukiantis pokalbis, jis filmuojamas ir aptariamas.